Danes, 16. 10. 2025, smo imeli učenci 3. in 4. razreda naravoslovni dan. Najprej je naš razred obiskala gospa Anita. Pogovarjali smo se o vrstah poškodb, ki lahko nastanejo pri športu, delu ali katerikoli drugi nesreči. Te poškodbe so zlomi, zvini, izpahi, opekline, odrgnine, modrice … Gospa nam je še povedala, da se nekateri zlomi lahko zacelijo, drugi pa ne. Do določenih zlomov pride takrat, ko npr. nismo pazljivi, ko ne razmišljamo s svojo glavo, ali pa kaj počnemo in nimamo ustrezne opreme.

Sledil je odmor za malico, potem pa nas je gospa Anita poučila še o pomembni higieni zob. Najprej nam je naštela vse vrste zob; to so sekalci, podočniki, ličniki, kočniki ali meljaki. Povedala nam je še, da imamo ljudje 20 mlečnih in 32 stalnih zob. Nato smo dobili 2 lista o zdravju zob, ki smo ju izpolnili in tudi skupaj preverili rešitve. Sledil je odmor, nato pa poučno kartanje Črni zobek. Te karte so bile za 2 ali 3 igralce, tako smo se tudi razdelili. Na nekaterih kartah so bile zapisane dodatne zanimivosti in sličice o zobeh.

Ko smo odigrali igro s kartami, so sledile različne športne igre, ki sta nam jih predstavili Zala in Klara. Najprej smo se razdelili v 6 skupin in igrali po njunih navodilih. Res so bile zanimive, zdelo se mi je, da smo prav vsi uživali. Potem smo sestavili spet drugačne ekipe in se poigrali z mavričnim padalom – to mi je bilo še posebej všeč.

Dan je bil izredno zabaven, zato je še posebej hitro minil, a kljub temu smo se veliko novega naučili in zadovoljni odšli na kosilo.

Klara Šmalcelj, 4. razred

Danes, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan z naslovom Skrb za zdravje. Pogovarjali smo se o nesrečah – padcih, utopitvah, zastrupitvah ter poškodbah. Nato smo se pogovarjali podrobneje o zobeh. Spoznali smo, čemu služi vsak zob. Naučili smo se denimo, da modrostni zob zraste pri 30. letih. V kolikor se začne modrostni zob zaraščati v dlesen, zobozdravniki ta zob odstranijo. Naučili smo se tudi, da so zobozdravniki odkrili, da imajo nekateri posamezniki samo mlečne sekalce. Sledil je odmor, nato pa smo prejeli list, na katerem so bila različna vprašanja, na katera smo nato odgovarjali. Ko smo končali, smo šolo zapustili in odšli na dvorišče šole. Tam sta nas pričakali dve kineziologinji, ki sta poskrbeli za gibanje. Sledila je štafeta: tekli, skakali in podajali smo si žogo do stožca. Nato smo se igrali, da so bili učenci 4 . razreda zlobni in učenci 3. razreda prijazni. Učenci 3. razreda so stožce postavljali pravilno, učenci 4. razreda pa smo jih preobračali. Kineziologinji sta stožce prešteli in sporočili, da smo zmagali učenci 4. razreda. Nato smo vzeli otroško padalo in tekli pod njim, skladno z navodili. Dan smo zaključili s pozitivnimi vtisi – želim si, da se takšen dan kmalu spet ponovi.

Žan Pucelj Šterk, 4. r.

Današnji naravoslovni dan se je imenoval Skrb za zdravje. Najprej nam je ga. Anita Kambič predstavila power point z naslovom Prva pomoč. Nato smo vsi nekaj povedali. Nadaljevala je s power pointom z naslovom Higiena zobkov. Povedala je veliko zanimivega in koristnega. Potem smo rešili dva učna lista in se šli ven igrat. Med vsem tem nam je preverila čistočo zobkov, imeli smo tudi malico in rekreativni odmor. Ta dan se mi je zdel zelo poučen in zanimiv. Upam, da se še kdaj ponovi.

Klara Simčič, 4. r.

V četrtek, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan. Prišli sta moja mami in njena sodelavka Ana. Ana je odšla v 3. razred. Mami je v našem razredu najprej pregledala čistočo zob. Nato smo se pogovarjali o prvi pomoči. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se na koncu še sami povijali. Zapomnila sem si tudi vse o številki 112. Sledil je power point o zobeh. Zanimiv mi je bil del o mrtvih zobeh, saj imam tudi jaz enega. Po četrti uri je moja mami odšla in sta prišli kineziologinji Klara in Zala. Igrali smo se štafetne igre. Na koncu pa še s padalom.
Zelo mi je bilo všeč, ker je bila z nami moja mami. Ta dan mi bo ostal v lepem spominu.

Ema Kambič, 4. r.

V četrtek, 16. 10. 2025, smo imeli tretji in četrti razred naravoslovni dan. Obiskali sta nas medicinski sestri iz zdravstvenega doma Črnomelj, ki sta nam pregledali zobe. Nato smo se pogovarjali o zdravju in poškodbah: katere poškodbe lahko preprečimo, katerih poškodb ne moramo preprečiti in o higieni zob. Nato smo reševali delovni list o zobeh in njihovi higieni. Igrali smo tudi igro Črni zobek, ki je podobna igri Črni Peter. Bilo je zabavno, ker imam rad družabne igre. Sledilo je razgibavanje na svežem zraku, saj ga otroci potrebujemo veliko. Odšli smo ven, kjer sta nas pričakali kineziologinji, ki skrbita, da se otroci dovolj gibamo. Najprej smo se ogreli, nato sta nas razdelili v različne skupine in igrali smo različne igre.
Naučil sem se veliko novega.

Lenart Oskar Vuk, 4. r.

V četrtek, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan skrb za zdravje. Obiskale so nas delavke iz Centra za krepitev zdravja Črnomelj. Najprej nam je ga. Anita Zajec Kambič preverila čistočo zob. Nato nam je povedala veliko zanimivosti o prvi pomoči, higieni in zdravju zob. Sledila je malica in rekreativni odmor. Po odmoru smo dobili dva učna lista, ki smo jih samostojno reševali in preverili svoje znanje. Igrali smo se tudi igro Črni zob.
V nadaljevanju smo odšli na prostor pred šolo, kjer sta se nam pridružili še Klara in Zala. Pripravili sta štafetne igre. Na koncu pa smo se poigrali še s padalom.
Naravoslovni dan mi je bil zelo všeč. Najbolj sem si zapomnil, da so v srednjem veku verjeli, da bo zobobol minil, če poljubiš osla.

Svit Kovaljev, 4. r.

V četrtek, 16. 10. 2025, smo imeli učenci 4. razreda naravoslovni dan. Vodila ga je medicinska sestra zdravstvenega doma Črnomelj Anita Zajec Kambič. Najprej nam je pregledala čistočo zob in nam podelila štampiljko na kartonček. Pogovarjali smo se o zobeh: mlečnih in stalnih, posameznih vrstah zob in higieni zob. Za tem smo se pogovarjali o prvi pomoči: kako si lahko sami pomagamo pri poškodbah, preden poiščemo zdravniško pomoč. Najprej smo se razdelili v skupine in si med seboj povijali dele telesa s povoji in opornicami, ki nam jih je dala ga. Anita. Sledil je rekreativni odmor. 3. uro smo se kartali v parih igro Črni zobek, 4. uro pa smo na listih reševali različne naloge v povezavi z zobmi. 5. uro smo preživeli skupaj s tretješolci in dvema kineziologinjama. Razdelili smo se v 6 skupin in se pomerili v različnih štafetnih igrah: teku, teku vzvratno, s prisunskimi koraki, žabjimi poskoki, vodenju žoge z nogo, vodenju žoge z roko, podajanju žoge v paru med gibanjem, skakanju po eni nogi ipd. Ob koncu dneva pa smo se igrali še s padalom: tekli v krogu, ga dvigovali in si pod njim v parih izmenjevali mesti.
Ta dan mi je bil zelo všeč, ker smo se tudi malo razgibali.

Tia Dajčman, 4. r.

Danes, 16. 10. 2025, smo imeli učenci 3. in 4.razreda naravoslovni dan Skrb za zdravje. Prišla je medicinska sestra Anita Zajec Kambič in nam razdelila tabletke za zobe in kartončke, kjer smo nato dobili zobno štampiljko. Potem smo se posedli v klopi in gospa Anita nam je razložila o utopitvah, zastrupitvah, poškodbah, opeklinah in smrti. Nato smo se lahko igrali, da smo poškodovani. Naslednjo uro smo se pogovarjali o zobeh: o redni čistoči zob, katere vrste zob imamo v ustih in zakaj nastane zobobol. Kasneje smo odšli ven na rekreativni odmor, pred tem pa je bila še malica. Po rekreativnem odmoru nam je gospa Anita razdelila dva učna lista na temo zdravi zobje – bleščeč nasmeh, ki smo ju sami rešili. Na koncu smo se igrali igro Črni zobek, ki je podobna igri Črni peter. Poleg kart z sličicami, so bile še karte, na katerih je bilo veliko različnih zanimivosti povezanih z zobmi. Najbolj sem si zapomnila to, da slonom 6krat zrastejo novi zobje, nam pa samo enkrat in jih imenujemo stalni zobje. Ljudje imamo 20 mlečnih in 32 stalnih zob. Nekajkrat smo odigrali igro Črni zobek, nato pa odšli ven na svež zrak, kjer smo se dobro razgibali. Vaje sta nam pokazali Zala in Klara. Razdelili smo se v 6 skupin in se igrali različne igre po njunih navodilih.

Bilo nam je zelo zabavno in hkrati poučno. Veliko novega smo se naučili. Sledilo je kosilo in odhod domov.

Nuša Panjan, 4. r.

Danes smo imeli naravoslovni dan z naslovom Skrb za zdravje. Učili smo se o zobeh in različnih poškodbah telesa. Predavala nam je sošolkina mamica gospa Anita Kambič, katera nam je predstavila prvo pomoč. Drug drugega smo povijali s povoji. Zunaj smo telovadili in imeli štafetne igre. Igrali smo se tudi s padalom.
Pred tem smo reševali dva lista.
Dobili smo tudi tabletko, ki je pokazala, kako dobro smo si umili zobe.
Bilo je zelo lepo in veliko smo se naučili.

Rok Kuzma, 4. r

Danes, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan. Najprej nam je gospa Anita Kambič razložila, kaj je prva pomoč, potem pa smo drug na drugemu povijali različne dele telesa. Meni so povili roko. Nato je sledil pogovor o higieni zob. Izpolnili smo dva učna lista, ki sta bila zelo lahka. Po odmoru smo se igrali igro Črni zobek. Za konec sta prišli dve kineziologinji, s katerima smo se razgibali, potem pa se igrali štafetne igre.
Bilo mi je zelo lepo.

Mila Bahor, 4. r.

Danes, 16. 10. 2025, smo učenci 4. razreda imeli naravoslovni dan. Pogovarjali smo se o zobeh in padcih. Potem nam je zdravstvena delavka pogledala zobe. Sledilo je kartanje in učenje povijanja raznih delov telesa. Na koncu smo imeli štafetne igre. Zelo smo se zabavali.

Lana Fortun, 4. r

Danes, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan. Najprej smo pogrizli tabletke za zobe, potem nam je zobozdravnica pregledala zobe. Nato smo si pogledali power point predstavitev z naslovom Skrb za zdravje. Predstavila nam ga je gospa Anita Kambič. Zelo veliko smo se pogovarjali. Predstavila je mlečne in stalne zobe. O vsem je dosti povedala. Sledila je malica. Po malici smo dobili liste za reševanje. Potem smo šli na rekreativni odmor. Po odmoru smo kartali igro Črni zobek. Nazadnje smo šli ven, kjer sta bili dve punci, ki sta nas ogreli in nas razdelili v šest skupin.
Sledila je štafetno tekmovanje in obračanje klobučkov.
Ostalo je potekalo normalno.
Ta dan si bom zapomnil.

Lovro Jakofčič, 4. r.

V četrtek, 16. 10. 2025, smo imeli naravoslovni dan. V razred je prišla gospa Anita, ki nam je pregledala čistočo zob. Ko smo končali s čistočo zob, nam je predstavila power point o prvi pomoči in o raznih poškodbah. Potem smo dobili liste in jih reševali. Sledil je rekreativni odmor. Po odmoru je bil čas za povijanje rok prstov in glave. Potem je razdelila karte za igro ČRNI ZOBEK (podobno kot ČRNI PETER). Šli smo spet ven, in sicer sta prišli dve punci. Z njima smo telovadili. Naša skupina je skoraj vedno zmagala. Po igrah smo se igrali s padalom. Potem je to padalo punca zložila in bilo je konec.
Ta dan je bil res odličen.

Jerca Težak 4. r.

Orodna vrstica za dostopnost

Spletišče uporablja le piškotke, ki so potrebni za delovanje storitve. Politika zasebnosti
Politika zasebnosti