V torek, 28. 1. 2025, smo imeli učenci 5. razreda, tehniški dan.
Prvo šolsko uro, še pred začetkom izdelave zmaja, smo prebrali navodila za izdelavo, pa še učiteljica nam je povedala postopek. Marljivo smo se spravili na delo in se držali navodil.
Najprej smo vzeli vsak po eno kratko in eno dolgo palico. Palicama smo nato označili sredino in si na koncu odmerili 1 cm ter z lepenkarskim nožem naredili utore. Potem smo palici položili navzkrižem in ju zlepili.
Sledila je malica. Po malici je bilo na vrsti rezanje vrečke, saj smo namreč potrebovali samo en sloj vrečke. Ko smo zmaja položili na kos (sloj) vrečke in odmerili 4 cm od njegove vrvice, smo vrečko razrezali in z lepilnim trakom zlepili robove.
Končno končan izdelek. Lahko smo ga še okrasili z risanjem, s pentljami, nalepkami… Učenci, ki so bili hitri, so lahko naredili še padalo, ki je bilo potem tudi za domačo nalogo. Učiteljica je povedala ocene. Odpravili smo se na dvorišče, kjer smo se fotografirali.
V tem dnevu, ki mi je bil zelo všeč, sem se naučila, da moramo biti zelo strpni in marljivi.

Evita Šmalcelj 5. razred

V torek, 28. 1. 2025, smo imeli učenci 5. razreda tehniški dan – izdelava zmaja.
Preden smo pričeli z izdelavo, nam je učiteljica podrobneje razložila potek dela. Skupaj smo natančno prebrali navodila, da je delo šlo brez težav. Vsak je dobil eno manjšo ter eno večjo leseno palico. Vzeli smo manjšo palico, ji določili sredino, nato pa to razdaljo prenesli na večjo palico. Vzeli smo olfa nož in na vseh vogalih palic naredili utor (na srečo ni bilo hujših poškodb). Nato smo ti dve palici zlepili z lepilom za les. Vzeli smo nekaj vrvice in jo križno ovili okoli palic, da se nista mogli premikati.
Sledila je malica, za njo pa prav nič zabavno delo. V škatli za tehniko nas je čakala ogromna vreča. Prerezali smo jo na pol, tako da smo dobili le eno plast. Zmaja smo postavili na podlago in od njega odmerili 4 cm, razrezali in konce prilepili z lepilnim trakom. Ta del pri zmaju mi niti malo ni bil všeč, ker se je vse premikalo. Morali smo biti ZELO natančni ter pozorni – sploh pa pri lepljenju. Hitrejši smo si zmaja lahko okrasili npr. s pentljami, risanjem itd.
Izdelek je bil končan! Vsi smo bili zadovoljni. Tudi ocene so bile zaslužene!
Pri tem izdelku mi je največ preglavic delalo lepljenje in napeljevanje vrvi.
Komaj sem čakala, da pridem domov ter preizkusim zmajevo letenje!
Ta dan bi v eni povedi opisala tako: Trud se poplača!

Nina Kobetič 5. razred

V torek, 28. 1. 2025, smo imeli učenci 5.r. tehniški dan in smo izdelovali zmaja.
Najprej nam je učiteljica razložila kaj bomo delali. Vzeli smo škatle, v katerih je bil material za delo. Učiteljica nam je dala eno manjšo in eno večjo palico. Na začetku smo odmerili 1 cm in tam naredili utore in palici na sredini zlepili. Dolgo časa je trajalo, da se je lepilo posušilo. Ko se je posušilo, smo palici na sredini zavezali na križ. Nato smo na utore napeli vrvico. Sledila je malica, ki je bila odlična.
Po malici smo nekateri že raztegnili vrečke in zmaja položili na sredino. Od zmaja smo odmerili 4 cm in odrezali. Veliko jih je menjalo vrečke, ker so se zmotili, a jim je na koncu uspelo. Nato se je začelo lepljenje z lepilnim trakom, ki mi ni šlo ravno dobro od rok.
Končno je sledil rekreativni odmor. Nekateri učenci so raje ostali v učilnici in dokončali zmaja.
Ko je bilo odmora konec, smo izpopolnili še zadnje detajle. Če smo želeli, smo ga lahko še okrasili.
Tisti, ki so bili hitri, so izdelali še padalo. Ojoj, sledile so ocene!
Ta tehniški dan mi je bil všeč, saj smo se zabavali in ustvarjali.

Gea Lamut, 5. r.

V torek, 28. 1. 2025, smo imeli učenci 5. razreda tehniški dan.
Prvo šolsko uro nam je učiteljica razložila potek dela. In že smo v roke prijeli eno manjšo in eno večjo palico. Z lepilom za les smo palici zlepili. Sledilo je napeljevanje vrvice na križ (zlepljeni palici), kar je trajalo do konca druge ure.
Po malici je sledilo obrezovanje velike, plastične vrečke. Ko smo vse obrezali, smo lesenega zmaja položili na sredino obrezanega in tako z lepilnim trakom prilepili eno stran vrečke na drugo stran, da je vse narejeno držalo. S tem smo izdelovanje zmaja zaključili.
Tisti učenci, ki pa so bili hitri pri izdelavi, so ga lahko olepšali (na vrvici naredili pentlje, ga porisali…).
Ta dan se mi je zdel zelo poučen in naporen, a tu je bila važna vztrajnost in trud. Tudi sama večkrat nisem bila zadovoljna, a sem poskušala, dokler nisem bila zadovoljna.

Nadja Fink 5. razred

Prvo šolsko uro je učiteljica razložila navodila za izdelavo zmaja. Nato smo vzeli škatle, v katerih je bilo gradivo za izdelavo.
Drugo šolsko uro smo začeli z delom. Zlepili smo eno manjšo in eno večjo palico. Pri tem sem imel malce težav, a sem jih hitro odpravil. Nato je sledilo vezanje palic. Naredili smo okvir, na katerega smo kasneje prilepili vrečko. Pred tem smo odmerili 4cm od vrvice in obrisali zmaja.
Nato smo počakali še druge, da so končali zmaje. Tisti, ki smo že končali, smo pričeli izdelovati padalo. Ko je učiteljica rekla, naj gremo na prostore, nam je povedla ocene.
Pred odhodom v matično šolo, smo se z zmaji fotografirali.
Dan je bil zelo poučen. Ugotovil sem, da moram biti ZELO natančen. Z izdelkom sem bil zelo zadovoljen.

Anže Kuzma, 5. r.

PRILAGODI VIDEZ STRANI